هک کلش اف کلنز,نرم افزار های رایگان , مقالات درسی, استخدامی و کسب درامد از سایت

بهترین سایت هک کلش اف کلنز هک وایفا فیلتر شکن
بایگانی

دانلود بازی شوت زنی لیگ قهرمانان اروپا برای اندروید

mohandes milad | پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

1433683419_uefa-cl-pes-flick

 

UEFA CL PES FLiCK 1.0.1 یکی از جدیدترین بازی های ورزشی ارایه شده برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط کمپانی ژاپنی و فوق‌العاده معروف KONAMI منتشر شده و در دسترس کاربران گوگل پلی قرار گرفته است. در این بازی که بر اساس ۲۲ تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ شکل گرفته شما باید تیم محبوب خود را انتخاب نموده و وارد معتبرترین رقابتهای باشگاهی در جهان شوید. برای رسیدن به قهرمانی شما باید مدام توپ را با دروازه حریفان آشنا کرده و گل به ثمر برسانید. گیم پلی بازی به این شکل است که شما مدام پشت یک ضربه کاشته قرار میگیرید و باید همانند یک ضربه آزاد زن حرفه ای توپ را وارد دروازه حریف بکنید. همانند فوتبال واقعی سناریوهای مختلفی تعریف شده اند که در هر کدام از آنها باید شوت شما دقت و قدرت مناسب را داشته باشد تا دروازه بان حریف نتواند به موقع عکس العملی نشان داده و ضربه زده شده را دفع کند.

 

شاید حضور نام کونامی پشت این بازی به تنهایی برای اعتبار بخشیدن به آن کافی باشد؛ نامی که در عرصه بازیهای رایانه ای همواره به نیکی یاد شده و آثار آن همواره بدلیل کیفیت بالا مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. اگر بخواهیم به شناخته شده ترین محصول این کمپانی اشاره کنیم مسلما باید از سری بازیهای Pro Evolution Soccer معروف به PES یاد کنیم که همیشه جزو برترین بازیهای ورزشی بوده و شاید هم بهترین بازی فوتبال ارایه شده از نگاه تعداد زیادی از کاربران باشد. پس چنانچه از علاقه مندان به بازیهای ورزشی مخصوصا فوتبال هستید، پیشنهاد میکنیم حتما این بازی را دانلود و نصب نمایید.

 

>>دانلود دیتای بازی

   35316352904847195794.png;
رمز فایل :www.rtrdownload.com

  • mohandes milad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی